نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیشنهاد 8 میلیونی برای رُمولو / بررسی نقل و انتقالات یوونتوس

پیشنهاد 8 میلیونی برای رُمولو / بررسی نقل و انتقالات یوونتوس

یوونتوس با جذب چند بازیکن با تجربه و جوان در پست های مختلف نقل و انتقالات این فصل را پیش برده اما بنظر می رسد که باز هم گزینه هایی برای انتقال به یوونتوس باشند و مدیران یووه در حال تلاش برای جذب بازیکنان بیشتری هستند .

 

طبق اخبار اسکای اسپورت ، یوونتوس بدنبال جذب مدافع - هافبک تیم هلاس ورونا است و مدیران یوونتوس با تلاش زیاد در حال مذاکره بر سر رُمولو 27 ساله هستند . بازیکنی که گفته می شود از رُم ، میلان و گالاتاسرای هم پیشنهاد دارد اما مذاکره مدیران یووه در ساعات گذشته مثبت ارزیابی شده است .

گزینه دیگر یوونتوس ساموئل اتوئو بازیکن سابق اینتر و چلسی است. مهاجم کامرونی که ماروتا بدنبال قرارداد 1 ساله با او است . البته در این بین هنوز هم تلاش برای لوکاکو و همچنین شقیری وجود دارد و مذاکرات برای جذب این دو بازیکن هم متوقف نشده است .

گفته می شود که قرارداد روبرتو پریرا آرژانتینی عصر ِ امروز و یا شب بطور رسمی با یوونتوس امضا می شود .

گفتنی است که فردریک سورنسن از رفتن به اودینزه استقبال چندانی نکرده و گویا علاقه مند به این جابجایی نیست ، اما طبق اخبار این موضوع در جذب پریرا مشکلی ایجاد نمی کند و او را باید بازیکن یوونتوس دانست .

 
اوسیم بوی بازیکن هلندی و 21 ساله یوونتوس که آینده روشنی برای او پیش بینی می شود در آستانه رفتن به یونان و پیوستن به پاناتینایکوس قرار دارد .

هافبک هجومی یوونتوس که پیش از این بطور قرضی در هامبورگ بازی می کرد در آستانه پوشیدن لباس تیم یونانی قرار دارد و دی مارزیو اعلام کرده است که احتمالا تا فردا ، انتقال قرضی بوی به پاناتینایکوس رسمی خواهد شد .

باشگاه یوونتوس برای انتقال رُمولو در تلاش است و گفته می شود در حالی که گزینه های دیگر مانند شقیری و اتوئو همچنان در حال بررسی هستند ، تلاش برای جذب رُمولو بیشتر است و گفته می شود که یووه برای هافبک برزیلی ورونا 8 میلیون یورو خواهد پرداخت .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: